Home » Initiatiefnemers

Initiatiefnemers

Theo van Aalst 

Strategy & Organisation 

Theo brengt de praktische ervaring om strategie om te zetten in concrete acties. Hij doet dit vanuit 25 jaar ervaring in operationele, commerciële en strategische posities. Theo was onder meer directeur Marketing & Communicatie en Directeur Strategie bij PostNL. Theo is erop gericht de organisatie in beweging te krijgen en houden. Theo is gemotiveerd mensen te verbinden in een gezamenlijk doel door goed te begrijpen wat hen echt beweegt. Hij is enthousiast om samen resultaten te realiseren door snel tot de kern te komen en praktische stappen vooruit te maken.


Marlies van Laarhoven 

Strategy & Leadership 

Met haar ervaring bij Procter & Gamble, Arthur D. Little en als ondernemer weet Marlies hoe je een impasse doorbreekt en in de stroom(versnelling) komt. Ze werkt zich snel in tot de kern van de zaak. Marlies luistert en kijkt, open en breed, en vaak net even anders. Energiek en vertrouwenwekkend brengt ze de juiste mensen aan tafel en leidt het team naar een oplossing. Marlies werkt als een out-of-the-box executive coach en adviseur.

Marlies haalt mensen uit oude (denk)patronen en toetst daarbij haar werk aan haar eigen visie op een gezond bedrijf in een leefbare maatschappij.


Lieke Duijmelings 

Strategy & Marketing  

Met 20 jaar commerciële ervaring bij Unilever, Mars, Bavaria en Fastned brengt Lieke concrete ervaring om merken en organisaties te versterken en winstgevender te maken. Door het bouwen van merken met een sterke purpose trekt Lieke in de organisatie de gezamenlijke energie van alle functiegebieden los. Een helder inzicht in de markt en klanten, gecombineerd met de kracht van de organisatie, wordt omgezet tot een innovatief plan voor duurzame groei. Lieke is momenteel Commercieel Directeur bij Fastned.

Lieke streeft naar vooruitgang door nieuwe inzichten, heldere keuzes en de energie van een team samen te laten komen.


Benedikt Wirmer 

Strategy & Sustainability 

Benedikt brengt het perspectief van de millenniumgeneratie. Hij combineert bedrijfskundig inzicht met technologische kennis en maatschappelijke betrokkenheid. Daardoor is hij in staat om de vertaling te maken tussen verschillende manieren van denken en kan hij complexe vraagstukken overzien. Momenteel is hij directeur voor energie en klimaatbeleid  bij de Duitse branchevereniging voor brandstoffen en energie.

Benedikt wordt gedreven door het vinden van simpele oplossingen voor complexe problemen.


Jan Bos

Strategy & Finance

Als financieel bestuurder verstaat Jan de behoeften van zowel de aandeelhouders als van de dagelijkse sturing in de organisatie. Jan was 7 jaar CFO bij PostNL en is nu CFO bij BME Group. Hij weet snel tot de kern door te dringen en houdt van uitdagingen. No nonsens.

Jan ondersteunt Fresh Eyes! als aandeelhouder en adviseur.

Danielle van der Veeken

Strategy & Supply Chain Ecosystems

Vanaf het begin van haar carrière heeft Danielle het leuk gevonden om complexe rollen en opdrachten op zich te nemen, die meestal een onbekende weg naar succes kenden. Vanuit haar uitgebreide ervaring in supply chain-operaties (inclusief logistiek, productie, fusies en overnames en programma management) heeft ze een rijke ervaring opgebouwd in processen en de dynamiek tussen de partijen binnen de waardeketen. Danielle overziet snel wat er nodig is om teams en programma’s in de goede richting te krijgen en kan een lange termijn strategie en transformatie programma’s definiëren en implementeren.

Danielle gaat graag de uitdagingen aan die gepaard gaan met de unieke en complexe transformatie naar duurzamere supply chain-ecosystemen.